fbpx
0,00 0 artikelen

Klantenservice

Antwoord op de meest gestelde vragen

Wij willen uiteraard net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst kan nemen en je 100% tevreden bent met je aankoop. Mocht er met deze pagina nog niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op!

Check het helpcenter voor antwoord op al je vragen

Op het helpcenter, te bereiken via https://help.bbqexperiencecenter.nl/nl, hebben we veel informatie centraal neergezet. Over de workshops, over het kopen van producten, de leveringen, garanties.. en bijvoorbeeld hoe groot de verpakking van een bepaalde BBQ is (om te kijken of je hem in de auto mee kunt nemen).

Meest gestelde vragen

Kunnen jullie mij adviseren?

Niets liever! Wij hebben reeds 12 jaar professionele ervaring met BBQ en zijn enthousiast om deze kennis te delen. Hiervoor zijn we bereikbaar via chat, e-mail en telefoon.

Waarom zou ik hier een BBQ bestellen?

Allereerst voor het beste advies. We hebben zelf jaren en jaren ervaring en kunnen je vanuit deze kennis goed adviseren in je buiten kook avontuur. Onze oorsprong ligt in de horeca, we hebben dan ook professionele ervaring! Daarnaast zijn over het algemeen de prijzen van BBQ’s binnen Nederland en Belgie gelijk. Wij bieden extra service en diensten binnen dezelfde prijs. Denk hierbij aan een gratis workshop bij aanschaf, accessoires en gratis  (persoonlijke) levering & montage. Wij hebben de grootste showroom waar je alles zelf kunt zien en voelen, daarnaast een workshop ruimte waar je zelf aan de slag kunt. Last but not least: wij hebben een grote eigen voorraad (doorgaans 250+ BBQ’s) en kunnen hierom snel en in eigen beheer leveren.

Wat zijn de verzendkosten voor Nederland en België?

Alle BBQ worden gratis geleverd in Nederland & Belgie. Sommige BBQ’s zoals de Big Green Egg worden daarnaast gratis gemonteerd voor je en persoonlijk thuis afgeleverd. Zoals je begrijpt is het onhandig te noemen wanneer we 300km moeten rijden voor levering van één BBQ. Om deze reden plannen we meerdere leveringen in een route.

Wil je bijvoorbeeld accessoires bestellen kan dit heel makkelijk. Een bestelling boven € 30,- wordt gratis verzonden. Tot € 30,- brengen wij hiervoor een verzendvergoeding van € 4,50 in rekening binnen Nederland en Belgie.

Voor verzendkosten naar andere landen kijk je op het helpcenter.

Op welke manieren kan ik betalen?

Een bestelling kan je op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • KBC
  • Klarna – betaal t/m 30 dagen later voor je aankoop
  • VISA
  • Mastercard
  • American Express
  • ING Home’Pay
  • SOFORT banking
  • Vooruitbetaling per bank
  • PIN & contant bij afhalen in de showroom
  • PIN bij persoonlijk thuisbezorgen (dus niet via transporteur)

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Geen probleem! Wanneer je een bestelling plaatst en kiest voor afhalen in de winkel kan dit al vanaf de volgende dag mits op voorraad.  We vertellen je dan graag meer over het product, en je hebt de mogelijkheid om het product eerst even in het echt te zien. De koffie staat klaar!

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

BBQ’s: Alle leveringen (door ons persoonlijk en door een transporteur) van BBQ’s gaan altijd altijd in overleg en in overeenstemming met jouw agenda, je kan immers niet iedere dag thuis zijn en het is geen pakket wat we even door de brievenbus kunnen schuiven :). Na je bestelling nemen we contact met je op om de levering te plannen.

Sommige BBQ’s zoals de Big Green Egg worden gratis gemonteerd voor je en persoonlijk thuis afgeleverd. Zoals je begrijpt is het onhandig te noemen wanneer we 300km moeten rijden voor levering van één BBQ. Om deze reden plannen we meerdere leveringen in een route.

Accessoires via pakket post: Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 bij ons binnen zijn worden dezelfde dag verzonden. Je hebt de bestelling dan in de regel de volgende werkdag in huis in Nederland en Belgie. Voor andere landen dient er 1 tot enkele dagen bij opgeteld te worden.

Wij verzenden pakketjes met PostNL. Je kunt je pakket volgen via track and trace zodat je weet hoe laat de postbezorger het pakket komt afleveren. Hiervoor ontvang je direct na de verzending een bevestiging per e-mail.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren van producten mag binnen 14 (kalender)dagen mits het product ongebruikt en onbeschadigd is. In dit geval dien je contact met ons op te nemen en in bezit te zijn van een geldige kassabon of factuur. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Wanneer wij de producten in goede, originele staat ontvangen crediteren wij het volledige orderbedrag inclusief in rekening gebrachte verzendkosten. Verzendkosten bij retouren terug naar ons zijn voor je eigen rekening.


1