0,00 0 artikelen

Klantenservice

Wij willen uiteraard net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst kan nemen en je 100% tevreden bent met je aankoop. Mocht er met deze pagina nog niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op!

Hier kun je de antwoorden op de meest gestelde vragen vinden. Mocht je nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op.

Algemene vragen

Kunnen jullie mij adviseren?
Niets liever! Wij hebben reeds 12 jaar professionele ervaring met BBQ en zijn enthousiast om deze kennis te delen. Hiervoor zijn we bereikbaar via e-mail, telefoon en whatsapp.

Waarom zou ik hier een BBQ bestellen?
Allereerst voor het beste advies. We hebben zelf jaren en jaren ervaring en kunnen je vanuit deze kennis goed adviseren in je buiten kook avontuur. Onze oorsprong ligt in de horeca, we hebben dan ook professionele ervaring! Daarnaast zijn over het algemeen de prijzen van BBQ’s binnen Nederland en Belgie gelijk. Wij bieden extra service en diensten binnen dezelfde prijs. Denk hierbij aan een gratis workshop bij aanschaf, accessoires en gratis  (persoonlijke) levering & montage. Wij kunnen alles snel en uit eigen voorraad leveren.

Bestellen & bezorgen

Wat zijn de verzendkosten voor Nederland en België?
Alle BBQ worden gratis geleverd. Sommige BBQ’s zoals de Big Green Egg worden daarnaast gratis gemonteerd voor je en persoonlijk thuis afgeleverd. Zoals je begrijpt is het onhandig te noemen wanneer we 300km moeten rijden voor levering van één BBQ. Om deze reden plannen we meerdere leveringen in een route.

Wil je bijvoorbeeld accessoires bestellen kan dit heel makkelijk. Tot € 30,- brengen wij hiervoor een verzendvergoeding van € 4,50 in rekening binnen Nederland. Een bestelling boven € 30,- wordt gratis verzonden.

Naar België verzenden wij bij een order vanaf € 100,- kosteloos. Bij een bestelling onder dit bedrag brengen wij een vergoeding van € 10,- in rekening. Een BBQ leveren in Wallonië kan uiteraard ook, neem hiervoor contact met ons op.

Op welke manieren kan ik betalen?
Een bestelling kan je op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • Vooruitbetaling per bank
  • Mastercard
  • Visa
  • PIN bij afhalen in de showroom
  • PIN bij persoonlijke thuisbezorgen (dus niet via transporteur)

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Geen probleem! Wanneer je een bestelling plaatst en kiest voor afhalen in de winkel kan dit al vanaf de volgende dag mits op voorraad. Bij sommige BBQ’s krijg je zelfs € 40 korting wanneer je deze komt afhalen. Zorg wel voor een busje in dat geval :).

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
BBQ’s: Alle leveringen (door ons persoonlijk en door een transporteur) van BBQ’s gaan altijd altijd in overleg en in overeenstemming met jouw agenda, je kan immers niet iedere dag thuis zijn. Na je bestelling nemen we contact met je op om de levering te plannen.

Sommige BBQ’s zoals de Big Green Egg worden gratis gemonteerd voor je en persoonlijk thuis afgeleverd. Zoals je begrijpt is het onhandig te noemen wanneer we 300km moeten rijden voor levering van één BBQ. Om deze reden plannen we meerdere leveringen in een route.

Accessoires via pakket post: Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 bij ons binnen zijn worden dezelfde dag verzonden. Je hebt de bestelling dan in de regel de volgende werkdag in huis.

Wij verzenden pakketjes met PostNL. Je kunt je pakket volgen via track and trace zodat je weet hoe laat de postbezorger het pakket komt afleveren. Hiervoor ontvang je direct na de verzending een bevestiging per e-mail.

Voor België gelden langere bezorgtijden (meestal een extra dag), mocht je hier vragen over hebben neem gerust vooraf contact op.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren van producten mag binnen 14 (kalender)dagen mits het product ongebruikt en onbeschadigd is. In dit geval dien je contact met ons op te nemen en in bezit te zijn van een geldige kassabon of factuur. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Wanneer wij de producten in goede, originele staat ontvangen crediteren wij het volledige orderbedrag inclusief in rekening gebrachte verzendkosten. Verzendkosten bij retouren terug naar ons zijn voor je eigen rekening.

Garantie & klachten

Hoe lang is de garantie op mijn BBQ?
Dit is per type en merk anders. Kijk in de brochure, op de website van het merk of vraag het ons.

Wat doe ik wanneer er onverhoopt iets kapot gaat?
Dat is altijd erg vervelend. Neem altijd even contact met ons op, wij helpen je graag verder met een passende oplossing. Wij zullen ons volledig inzetten om jou weer snel aan het barbecuen te krijgen!